دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 28 Apr 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
خبر ویژه شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۵:۱۲:۵۴

همكاری مدیریت اكتشاف، ملی حفاری و دانشكده نفت
برگزاری اولین دوره IWCF دریایی ویژه متخصصان مدیریت اکتشاف
ایران دریلینگ: تعامل و همکاری مدیریت اکتشاف، ملی حفاری و دانشکده نفت در برگزاری اولین دوره کنترل فوران چاه‌های دریایی. مدیر پروژه چاه‌های اکتشافی دریایی ملی حفاری از برگزاری اولین دوره (IWCF) دریایی ویژه متخصصان مدیریت اکتشاف خبر داد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی حفاری ایران، مهندس محمود امیرجانی مدیر پروژه 4 حلقه چاه دریایی در خلیج‌فارس از برگزاری اولین دوره بین‌المللی کنترل فوران (IWCF) ویژه متخصصان مدیریت اکتشاف خبر داد و گفت : این دوره برای اولین بار توسط اداره آموزش ملی حفاری با همکاری دانشکده نفت اهواز و مدیریت اکتشاف برنامه‌ریزی و به اجرا در آمد. وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته‌، تعداد 40 نفر از کارشناسان و متخصصان ارشد مدیریت اکتشاف در سه دوره مجزا، شیوه‌های نوین کنترل فوران را با استفاده از دستگاه شبیه‌ساز حفاری فرا گرفتند. امیرجانی تصریح کرد : این دوره مطابق با استانداردها و سرفصل‌های (IWCF) برنامه‌ریزی و به اجرا درآمده است.

مدیر پروژه چاه‌های دریایی در خلیج‌فارس یادآور شد: دوره فوق  با امکان‌سنجی بعمل آمده و همکاری مطلوب مدیریت اکتشاف و همکاری دانشکده نفت، این دوره با استفاده از مدرسان مجرب داخلی در دستور کار قرار گرفت. وی در ادامه ضمن تاکید بر استفاده از توانمندی‌های داخلی اظهار کرد: برگزاری این دوره در داخل کشور علاوه‌بر جلوگیری از خروج هزینه‌های ارزی قابل توجه، باعث اعتقاد و اعتماد به اساتید ایرانی، ارتقای سطح آموزش و روزآمدسازی دانش علمی و فنی مدرسان و کارآموزان شده است. امیرجانی شاخص‌های مطلوب برگزاری دوره پیشرفته کنترل فوران را استفاده بهینه از امکانات درون سازمانی، انسجام برنامه، انجام دوره در زمان پیش‌بینی شده، استفاده از استعدادهای بالقوه نهفته در سازمان، تعامل و همکاری بین سه سازمان مختلف، رقابت با کشورهای صاحب تکنولوژی و امکانات وسیع آموزشی و ... عنوان کرد. مدیریت پروژه چاه‌های دریایی در خاتمه از همکاری صمیمانه مدیریت ارشد اکتشاف، دانشکده نفت، ادارات آموزش، خدمات کارکنان، امور مسافرت، تاکسیرانی و تمامی دست‌اندرکاران بویژه مدرسان پرتلاش تقدیر و قدردانی کرد.


  کد خبر : 591
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :